Friday, October 23, 2009

i'm new in blog !

hye.
i'm new in blog.
sajew jewp nak ade blog. :)
wanna share my story yg hari-hari ak lalui within myself,my family,my friend and my MR F. hehehe :D
ouh. lupa nak introduce myself..
my name is anoe.
next 2 month i'll going to be 20.
i'm JB-rean but currently studied in iuctt KB yg membosankan neh ;p
(maaf en .shaari !)
now i lived with 4 annoying housemate,but the truth is i luv them so fucking damn much.esspecially my roomate yg montock hazliza bt suib or deqja sajew :)
kak ida,kak fysha and shin chan...they all roxx my world ! sayunx mereka ;) muaah.muuaaah.
ouh bout my family,i just have one and only lil' sis. nyna turtle.
sayunx beliau amat2.
i've mom that is always be by my side when i'm sad,happy or having a problem.and i've dad that is always nagging and babbling to me. hehehe. but he roxx coz he always shared our interest together(bolasepak arr apew lg enn)
ermm. laz but not least...my beloved MR F. (FAIZUL,FIRDAUS,FAZLY)
OUH NO! byk nyeww MR F ! tp yg bertaktha dlm aty neh...ehem2 jewp.sapew ek diantara 3 neh. myb.....yg duk kurt JENGKA 24 kowt. ahahaha.ape2 jewp la.
yg penting kitewww enjoy ;)
betul tak DEQJA SAJEW?

"deqja pown jwb btol3"


3 comments:

  1. welc0me2!!
    ade bl0gger baru..
    tengs c0z f0ll0w me..
    cmmt my new en3 yaa!

    ReplyDelete
  2. yaaaaa~~cantik blog..ape pon...wat la lawa2.biar sedap mata memandang...rmai sungguh yg dia beloved...... :P

    ReplyDelete
  3. ouh. nuar jewp xde. soie lar tertinggal plak.
    huhuhu ;p

    ReplyDelete